oktober 2012

Island - Dag 5

På da nr 5 begynte vår utflukt med en times gåtur på fjellet ved Hngifossen.Amalie var vågal og mor var redd. Her sitter hun ved et stup på et 20 talls meter. Vi andre sto med hjertet i halsen og t...

Seydisfjordur, Island forts. dag 4

Seydisfjordur var den lille bygda båten lå ved. Den var nesten litt spøkelsesaktig da det omtrendt ikke var et menneske å se her da vi vandret rundt. Det var nok mer folksomt her om sommeren. Vi...

Slottsfjellet i Tønsberg

Ble vår søndagsutflukt denne gangen. Ferdinand ble ikke særlig imponert over slottstårnet... Så dette måtte gjøres noe med... Utsikten er fin her oppe. Høsten har fantastiske farger. Hehe,...

Island-mer på dag 4

Ja, nå skal vi bade i en blå lagune på Myvatn. Nydelig blått vann med lavasteiner rundt omkring og sort sand i bunnen. Vi koste oss i det varme kildevannet. Gradestokken over vannet viste 4 grade...

Island-Dag 4

Island ligger kun 60 mil fra Norge. Trondheim ligger 66 grader nord på lik linje som Reykjavik, Verdens nordligste hovedstad. Men landskapet er helt forskjellig fra Norge. det er omtrendt ingenting...

Færøyene - Dag 3

Klokken 05.00 mandag morgen ankom vi Thorshavn på Færøyene.Vår utferd startet kl 07.00. Europas minste hovedstad. Muligens verdens minste hovedstad? Kun 20.000 innbyggere. Færøyene har totalt 48.0...

I vikingenes fotspor - Dag 2

Opp til en nydelig frokost og sightseeing på båten. Her skulle alle krinker og kroker gjennomforskes. Jeg trodde nok på forhånd at båten var større. Men samtidig var det helt greit at den ikke var ...

I vikingenes fotspor - Dag 1:

Turen vår begynte helt toppers. Vi satt på bussen med hver vår iPod på vei til Larvik og Colorline´s Super speed. På båten ble vi litt bedre kjent med vårt reisefølge. Vi visste på forhånd at vi dr...
sveitserhussjarme

41, Nøtterøy

Velkommen til min kreative hverdag. Her kommer jeg til å legge ut om mitt hverdagsliv på Nøtterøy, noen enkle hobbytips, innkjøpskupp for dagen, fototips, interiør inspirasjon, nyheter om Tønsbergmessen (siden jeg er markedsleder der) osv.