oktober 2012

Island - Dag 5

P da nr 5 begynte vr utflukt med en times gtur p fjellet ved Hngifossen.Amalie var vgal og mor var redd. Her sitter hun ved et stup p et 20 talls meter. Vi andre sto med hjertet i halsen og t...

Seydisfjordur, Island forts. dag 4

Seydisfjordur var den lille bygda bten l ved. Den var nesten litt spkelsesaktig da det omtrendt ikke var et menneske se her da vi vandret rundt. Det var nok mer folksomt her om sommeren. Vi...

Slottsfjellet i Tnsberg

Ble vr sndagsutflukt denne gangen. Ferdinand ble ikke srlig imponert over slottstrnet... S dette mtte gjres noe med... Utsikten er fin her oppe. Hsten har fantastiske farger. Hehe,...

Island-mer p dag 4

Ja, n skal vi bade i en bl lagune p Myvatn. Nydelig bltt vann med lavasteiner rundt omkring og sort sand i bunnen. Vi koste oss i det varme kildevannet. Gradestokken over vannet viste 4 grade...

Island-Dag 4

Island ligger kun 60 mil fra Norge. Trondheim ligger 66 grader nord p lik linje som Reykjavik, Verdens nordligste hovedstad. Men landskapet er helt forskjellig fra Norge. det er omtrendt ingenting...

Fryene - Dag 3

Klokken 05.00 mandag morgen ankom vi Thorshavn p Fryene.Vr utferd startet kl 07.00. Europas minste hovedstad. Muligens verdens minste hovedstad? Kun 20.000 innbyggere. Fryene har totalt 48.0...

I vikingenes fotspor - Dag 2

Opp til en nydelig frokost og sightseeing p bten. Her skulle alle krinker og kroker gjennomforskes. Jeg trodde nok p forhnd at bten var strre. Men samtidig var det helt greit at den ikke var ...

I vikingenes fotspor - Dag 1:

Turen vr begynte helt toppers. Vi satt p bussen med hver vr iPod p vei til Larvik og Colorlines Super speed. P bten ble vi litt bedre kjent med vrt reiseflge. Vi visste p forhnd at vi dr...
sveitserhussjarme

41, Nttery

Velkommen til min kreative hverdag. Her kommer jeg til legge ut om mitt hverdagsliv p Nttery, noen enkle hobbytips, innkjpskupp for dagen, fototips, interir inspirasjon, nyheter om Tnsbergmessen (siden jeg er markedsleder der) osv.