Blogg

Bryllupsfotografering i Holmestrand

Jeanette Østrem Dignes´ bryllup 13. juli 2013. Til lykke:-)

Lucca - trivelig by i fjellene, nord i Toscana

Velkommen til Villa Corte Degli Dei, et hotellopphold utenom det vanlige. 25 min unna Pisa, lenger nord, ligger Lucca. En nydelig by omringet med en høy borg. Vi bodde kun 10 min spaseravstand unna...

Pisa - ved det skjeve tårnet

Vi var i Pisa kun noen få timer. Vi kjørte direkte fra Hotel Margherita i Quercianella til Pisa. En avstand på 37 km. Vi rakk kun å se det skjeve tårnet. Jeg ble spesielt imponert over den herlige ...

Flere bilder av oss på hotel Margherita

Alle rundt middagsbordet. Coka cola boy. Og det står selvsagt mamma på boksen:-). Jentene ute og fotograferer. Ferdinand tester stemmen sin i trappa. Her danser han gang nam style. SMIIIIILLL!...

Quercianella - Hotel Margherita

Etter en natt i en kald husvogn på campignplass skulle vi videre nord til et luksushotell i Quercianella. Den lekre stranda i Grosseto ble erstattet med klipper og molo. Men det gjorde ingenting. H...

Grosseto marina - vestkysten av Italia

Hvor ferierer Italienerne selv? Jo, hvis de ikke er på kykladene så er de på Grosseto Marina. Her ligger det noen perler av campingplasser på rekke og rad. Vi var innom Le Marze et døgn i en såkalt...

Stefanos monster park

En liten time på veien igjen og vi var i Bomarzo. Stefanos monster park. En hel park med steinskulpturer fra 1400-1500 tallet. Her fant jeg litt tekst om dette, dessverre var det ingenting på nors...

Utflukt til Civita di Bagnoregio

Mens vi bodde i Bolsena måtte vi bare ha oss et par utflukter. Den ene gikk til Civita de Bagnoregio. En knapp times kjøring fra Bolsena. Denne lille byen så ut som et sandslott og lå oppå en fjell...

5 års bryllupsdag i Bolsena.

Vi giftet oss 21. juni på en idyllisk vingård blant oliven- og kiwitrær. Det var en solskinnsdag mad mange inntrykk. 5 år etter er vi her igjen. På vakre Riserva Montebello. I år bodde vi på hovedh...

Firenze - «hovedstaden» i Toscana.

Vår lengste etappe var Bergamo - Firenze. Vi brukte over fire timer p.g.a. veiarbeid og litt kø og omkjøring. Ellers er veiene helt suverene å kjøre på og det gikk radig. Jeg hadde på forhånd booke...

Italia ferie 2013 - 1. natt i Bergamo

Vi har nylig kommet hjem fra vår ferie som denne sommeren gikk til Italia. Italia er mitt land nr 1. Og dette landet kommer jeg nok til å vende tilbake til igjen og igjen. Dette er den beste ferien...

Vårens skinnjakker

Vårens skinnjakker har ankommet Pelsatelier; Jannicke Romøren Eriksen i Tønsberg. Fotoshooten foregikk fredag morgen. Og på rekordkort tid. Den vakre modellen heter Rikke. Det var litt kaldt, ...

Disse artistene kommer på Tønsbergmessen i år?

Her er plakaten med artistene som kommer til messa i år. Og heldigvis blir det Tønsbergmesse på 17. mai. Gjett om vi skal dit og bruke opp pengene våre på karuseller!!!??? YES!

Gamle gjenstander og rariteter

Har brukt litt tid på finne ut verdien på disse gamle tingene, men er fortsatt helt blank. Må vel innom en bruktsjappe/antikkbutikk eller noe. Vet at det er et stort bruktmarked i Lillehammer til h...

Fotoshoot på operataket i Oslo

Her legger jeg ut noen bilder av fotoshooten på operataket som jeg gjorde på onsdag. Anledningen var fotoshoot til nettsiden til Camilla Mobak. Pearls and dreams. Den vakre modellen heter Lene og...

Tønsbergmessen

Nå er det ikke lenge igjen til Tønsbergmessen. Fartsfylt og morsomt for hele familien. 16. mai braker det løs. Jeg gleder meg i hvertfall. Tror det er andre i familien som gleder seg også. Her er v...

Alle veier fører til Rom

. Det er ikke for ingenting uttrykket "alle veier fører til Rom" er mye brukt. 4 årh. e.kr. brydde ikke romerne seg noe om kartografisk teori som grekerne gjorde. På det såkalte Peutinger-kartet ha...

Trenger modeller...

Snart påske og jeg er redd for å ha for lite å gjøre i påsken. Skal male bad, men jeg tror ikke det er nok til å sysselsette meg hele påsken. Og etter å ha gått å hanglet med sykdom i ca 2 uker er ...

Huff som tiden flyr. ..

Her er noen bilder fra gutten min fra dåpen til nå. Dåpen min den 6. desember 2010. Her ligger jeg og koser meg litt. Jeg brukte aldri smukk, men mamma trodde vel kanskje det kunne hjelpe å få me...

Cheerleading i Lillestrøm

fredag til lørdag var det NM i cheerleading. Vi sov på Vikernes skole i Lillestrøm, 5 min fra hallen. Etter å ha sovet 1 time den natten sto vi opp 5.30 for å få i jentene mat. Og 22 flotte jenter ...

Flere bilder fra fotoshooten

Jeg klarte ikke dy meg. Måtte legge inn noen flere bilder fra søndag. Foto: Gro-Bente Bjune

ØNSKER IKKE ANNONSER PÅ MIN BLOGG

Er det noen som vet hvordan man kan fjerne uønskede annonser på bloggen sin? Er ikke helt fornøyd med å få masse kjafs som Storebrands forsikrings stygge annonse klæsja rett under bilder jeg har ta...

Påske snart...

Helt siden jeg var i begynnelsen av 20 årene har Anthon Berg sine fugleæg vært min favoritt påskegodt. Jeg trenger faktisk annet godteri enn disse. Så nå reiser jeg snart over til Strømstad med bå...

Fotoopptak på Moutmarka

I går hadde jeg en fotoshoot på Moutmarka på Tjøme. Den første i denne serien. Jeg ønsker ikke fortelle så mye om denne fotoshooten og idéen enda. Det er et prosjekt som kommer til å gå over ett el...

Markedsfør deg selv...

...med et business card. Det finnes så mange muligheter når det gjelder visittkort. Hvite, avlange kort er litt gammelsdags tenkemåte når man kan presentere noe som virkelig beskriver deg. Her ...

Stretch everywhere I go

I took this shoot of my daughter in Hirtshals in October. I love this pic. A bridge over water. As you can see that my daughter is pretty «elastic». It is also funny that «mycheerbucketlist» have c...

Antibiotika/operasjon vs. fotsoneterapeut

I dag fikk vi svaret. Siden vår lille gutt var to måneder har jeg gått til fotsoneterapeut med han av ulike årsaker ettersom han slet med litt av hvert. Nå er gutten min 2,5 år og har vært et øre-n...

Bryllupsfotografering, Nøtterøy kirke

Lørdag 17. november hadde jeg enda en bryllupsfotografering. Rebecca fra Skauen på Kjøpmannskjær giftet seg. Altså min nabos datter. Vielsen foregikk i Nøtterøy kirke. Søster-Linn var forlover....

22. november for 8 år siden

22. november er en dag som betyr masse for meg. På denne dagen for 8 år siden skrev min mann B-post til meg for første gang. Vi møttes på nettstedet Blink (Dagbladet). 20. november året etter tok j...

Jobben i dag...

Sitter nå på jobben og designer diverse bannere, menyer og vindusdekor. Er utrolig trøtt i dag. Hadde en dårlig start på dagen. Forsov meg en halvtime. Bedre var det ikke da E18 trafikken gikk treg...

Bryllup i Horten i helgen

Bryllupsfotografering for Arne Johan og Christine i Horten lørdag 10. november. En spent liten brudepike.

Island - Dag 5

På da nr 5 begynte vår utflukt med en times gåtur på fjellet ved Hngifossen.Amalie var vågal og mor var redd. Her sitter hun ved et stup på et 20 talls meter. Vi andre sto med hjertet i halsen og t...

Seydisfjordur, Island forts. dag 4

Seydisfjordur var den lille bygda båten lå ved. Den var nesten litt spøkelsesaktig da det omtrendt ikke var et menneske å se her da vi vandret rundt. Det var nok mer folksomt her om sommeren. Vi...

Slottsfjellet i Tønsberg

Ble vår søndagsutflukt denne gangen. Ferdinand ble ikke særlig imponert over slottstårnet... Så dette måtte gjøres noe med... Utsikten er fin her oppe. Høsten har fantastiske farger. Hehe,...

Island-mer på dag 4

Ja, nå skal vi bade i en blå lagune på Myvatn. Nydelig blått vann med lavasteiner rundt omkring og sort sand i bunnen. Vi koste oss i det varme kildevannet. Gradestokken over vannet viste 4 grade...

Island-Dag 4

Island ligger kun 60 mil fra Norge. Trondheim ligger 66 grader nord på lik linje som Reykjavik, Verdens nordligste hovedstad. Men landskapet er helt forskjellig fra Norge. det er omtrendt ingenting...

Færøyene - Dag 3

Klokken 05.00 mandag morgen ankom vi Thorshavn på Færøyene.Vår utferd startet kl 07.00. Europas minste hovedstad. Muligens verdens minste hovedstad? Kun 20.000 innbyggere. Færøyene har totalt 48.0...

I vikingenes fotspor - Dag 2

Opp til en nydelig frokost og sightseeing på båten. Her skulle alle krinker og kroker gjennomforskes. Jeg trodde nok på forhånd at båten var større. Men samtidig var det helt greit at den ikke var ...

I vikingenes fotspor - Dag 1:

Turen vår begynte helt toppers. Vi satt på bussen med hver vår iPod på vei til Larvik og Colorline´s Super speed. På båten ble vi litt bedre kjent med vårt reisefølge. Vi visste på forhånd at vi dr...

Årets første søndagstur denne høsten gikk til...

Verdens Ende. Det er ikke så langt unna og det er veldig fint der. Spesielt på høsten når det er litt ruskevær. Det som var spesielt med denne søndagen var at det var en utstilling med bilder av no...

Cowboy ranch-bursdag

I går feiret vi min «29» årsdag og F1´s 2 årsdag. Det gjorde vi med cowboy-stil. Kulissene var gjort om til cowboy ranch, og det skulle være gøy for hele familien.Her er det litt gavemottak fra en...

Gratulerer med dagen

...til vår solstråle, Ferdinand! Tidlig i dag sang vi bursdagssang og ga han cupcake. Klokken var 06.15:-) Bakte og pymtet disse i går kveld:-) Hurra for Ferdinand!

Forberedelser til cowboy ranchen

Hatten, skjerfet og bootsene er på G. Mannes hatt er også klar. Kjøpte dette for et par år siden på eBay. I går vasket jeg og ryddet uthuset. Så nå er det klart for «innvandring» av gjester. I...

Fotografering på skjær, Svenner Fyr

Stille kveld. Stille vann. Hjernen vanker i dype tanker. Afrodite. (Afrodite kommer av gresk aphros som betyr havets skum) Afrodite i natter hun kun kleddi en rosejeg fant henneblant bølge...

Førstegangs cowboy

En cowboy som er klar for litt action. Vi skyter pappa først... hmmm... virker ikke... må trekke først...

Hva an gamle rammer brukes til?

Her har jeg laget to scrap book veggpryd av noen gamle rammer jeg hadde til overs. Inspirasjon har jeg hentet hos en kreativ nabo.

Cowboy kake

Ekte cowboyer må ha ekte cowboy kake. Tar i mot tips her altså. Har hentet litt inspirasjon fra nettet på hvilke kaker som frister. Men så spørs det om jeg klarer å få til noe slikt da... 1. 2. ...

To dagers på Østlandet.

Her er vi på Larkollen. Vi plasserte teltet rett ved siden av minigolfbanen. Det var lurt... Flere bilder fra Larkollen kommer senere. Vi besøkte også Gamle byen i Fredrikstad. Da var det kanonen...

Første dag i barnehagen...

...etter 4 uker sommerferie. Klart finstasen skulle på. Og traktoren måtte med.

Cowboy antrekket til Ferdinand the Kid

Cowboy antrekket til Ferdinand the Kid er i boks. Kjøpte lærbelte for 150,- på Furulund, i cowboy sjappa dems. Levis buksa (150,-) er kjøpt i Tyrkia. Hatten (49.-) og pistolen (75,-) på lekebutikk...

Oppussing av smijernskjele

Denne smijernskjelen skulle hadt et nytt ansiktsløft. Hvis noen vet hva jeg skal gjøre for å få den tett i bunnen. (Den er spukket), og få bort rustet, så gi meg beskjed. Setter stor pris på gode f...

Planlegging til Cowboy Ranch-bursdag

18. august skal Ferdinand og jeg feire bursdag. Da har jeg fått en idé om en cowboy ranch. Det har jeg lenge ønsket å hadt og nå som jeg har fått en gutt så går jo det an. Vi har bursdag med ni dag...

Nytt design

Da var det på tide med et lite sceneskifte. Nå har min side eksistert i over to år med samme design. Er bare litt fornøyd med resultatet. Regner med det fort blir en ny vri her. Har allerede et mer...

Dekopache på stearinlys

I helgen har jeg sittet og laget litt dekopache. Da er det lysdekor som har stått på tapeten. En veldig morsom og enkel hobby. Dette blir det fine gaver av. Oppskrift: Man tager et innkjøpt st...

Min «nye» glassveranda

Jeg er strålende fornøyd med jobben mannen min har gjort med å restaurere vår glassveranda. Den holdt på å falle helt sammen, men han har lagt nytt golv, isolert vegger og fått på ny, fin panel. J...

Spagaten

Kjempesliten etter endelig å få vært på trening igjen. (Det synes). En måned siden sist jeg fikk trent. Har gått med ryggsmerter i lang tid (jaja, alt er relativt, jeg synes 1 mnd med ryggvondt er ...

Påskeaften og bursdagfeiring

Påskeaften feiret vi bursdagen til Amalie Marie, Jette, Jonna og litt Helle på etterskudd:-) Ferdinand koste seg med påskeegg. Er megastort kinderegg. Gunn tar kverken på kakemannen. Lille rampe...

Vingård og modeller i Danmark:-)

I dag er det en litt kjip dag. Min snille, joviale og hjelpsomme onkel og fadder Håkon gikk bort i dag. R.I.P. kjære Håkon. Så dagen i dag har gått mye bort til tanker om familien på min fars side....

Danmark og Skagen

Tirsdag 3. april dro vi til Danmark og første stopp var Skagen. Hadde en kjempefin tur. Og endelig skulle jeg få se Grenen, der Skagerrak og Kattegat møtes.Helle og Amalie poserer gladelig foran ca...

En fjortis blir til

For 14 år siden (i går) kom verdens nydeligste datter til verden. Hun fikk navnet Amalie Marie. Og her er en liten hyllest i bilder av henne. Siden bursdagen var 8. april og andre påskedag ble b...

Gammelt preg i nye bilder

Jeg har fotografert en nydelig lita jente, og nå jobber jeg med redigering av bildene. Kunne ike dy meg. Måtte bare lage et par av dem med litt nostalgiske preg. Er hun ikke skjønn? Ønsker du å ...

Planlegg høstferien nå

Mens andre mest sannsynlig er opptatt med å pakke til vinterferie nå, så er jeg i planleggings modus for høstferien i uke 40. Da reiser min datter og jeg til Færøyene og Island. Har lenge hadt lyst...

Kule luer på salg

Da selger Doite kule luer for 149,-. Luene har kostet opp til 349,-. Nå kun: 149,-. Vi har også noen 99,-.

Ny Doite jakke

Denne jakken har jeg kjøpt i Doite butikken. Det er en myk softshell- og fleecejakke. Nunatak er navnet. Den er på tilbud nå til 349,- (Har kostet 1999,-). Jeg er kjempefornøyd med den! Det er k...

Ferdinands dyreverden

Her har jeg laget en dyrekollage av Ferdinand. Dette bildet blir han nok stolt over å få:-)

Svarstad i dag

I dag har jeg vært å stått slalom i Svartsad. Litt kaldt på tærne og rundt nesen, men ellers helt ok å stå i dag. Første turen i år. Kun to bakker åpne, så da ble det litt fullt etterhvert. Jeg rak...

Shinkyokukshin

Da er graderingen endelig over og jeg har bestått. JIPPI!!! Jeg misset graderingen før jul da jeg fikk mycoplasma. Så da fikk jeg en ny sjanse. Oransje belte med sort stripe (påtegnet :-) Dette v...

Trenger du en fotoprinter?

Jeg selger min HP designjet Z2100 Photo for 11.000,-. Der er billig! Den koster 36.000,- ny. Den er lite brukt. Farger følger med. Også noe papir som er igjen. Den printer på foto og lerret. 60 cm...

Jul og nyttårsfeiring

Tross sykdom hele julen fikk vi feiret. Jul feiret vi lillejulaften. Her er bilde av Helle og Amalie, to vakre kusiner. Ferdinand på nissejentas fang. Ferdinand måtte også få sin dose med gn...

Salg-salg-salg!

Nå starter salget. Det er så typisk! Hvem har penger i januar til å gå på salg??? Ungdommer! Det er de som har fått penger til jul. Vi voksne har gjerne brukt opp ett par-tre månedsbeløp før og i j...

En merkelig jul

Denne julen har vært nokså rar. Ikke mye juleglede når det kun blåser, regner og er storm ute. Og varmegrader. Og verken på godt eller ondt har jeg null matlyst. Vi var veldig heldige oppi vår uhe...

Ingen gradering

Da blir det ingen gradering på meg i morgen. Jeg har fått mycoplasma. Skikkelig uflaks. Denne høsten har jeg hadt 3-4 influensaer. Nå må det ta slutt. Ikke så rart egentlig. Minstemann går første å...

Jeg er sjokkert og trist

At det sitter 85.000,- fattige barn i Norge som kanskje ikke får julegaver i år, synes jeg er ufattelig trist og sjokkerende. Jeg har hele tiden visst at mange norske barn lider, men at det er så m...

Hvordan skaffe seg energi i julestriden

Nå er vi inne i en meget stressende periode for mange. Da kan det være greit med litt ekstra energi. Her er et lite tips som jeg bruker å gjøre ett par ganger i uken. Jeg tar det på karatetreningen...

Topp 5 julelåter

1. En stjerne skinner i natt 2. Himmel på jord 3. Stjernesludd 4. Vi tenner våre lykter 5. O helga natt

Snart jul, med blandede følelser

I dag er det 8. desember. Snart jul. For en med juleangst er det lurt å begynne forberedelsene så tidlig som mulig. Det har jeg funnet ut for lengst er det letteste for meg. Jeg er nesten ferdig me...

Sovepose tilbud

Denne uken kjører vi -30-70% avslag på soveposer i Doite Concept Store i City Shopping, Tønsberg. Mange gode julegavetilbud her;-) Salget varer frem til onsdag 14. desember. Soverposene er fra camp...

Kalendergaver

1. desember. I dag har det regnet og blåst noe kraftig ute. Men nå titter solen frem et sted bortimellom trærne. Gutten min begynne å bli frisk. I dag skal han få sin første adventskalender-gave ev...

Jakke-uke hos Doite

Denne uken har Doite Concept Store jakke-uke. Dvs 30-70% avslag på alle jakkene. Jeg har laget annonsen som er i Vestfold Blad i dag og kommer i Tønsbergs blad i morgen. Her kan du også få se den. ...

Mens vi venter på julematen...

Her er et fargerikt ostefat mens vi venter på at julen skal innta kjøkkenet for fullt. Fikk et kjempegodt tips på polet før helgen: Blir du veldig rød på leppene og tennene av rødvin så kjøp en P...

En super husmorhelg i storbyen

Fredag pakket jeg kofferten, sa farvel til familien og tok TimeEkspressen til tigerstaden. Fantastisk å kunne ha dette tilbudet med buss som går rett utenfor døren og ta deg med til sentrum av byen...

Karate oppvisning i dojoen på nøtterøy

I dag har jeg vært på karateoppvisning. Har kun vært tilskuer. Tv Vestfold var å filmet. De viste frem knusing av planker, kata, slag, forsvar og slossing. Det var artig å se. Nå er det kun 1 mnd t...

Vinterens pelsmote

I helgen tok jeg bilder av Jannicke og Pernille på Pelsatelier Jannicke Romøren Eriksen. Mye vakkert i skinn og pels i denne butikken. Her har jeg laget annonsen dems som kommer i Tønsbergs blad i ...

Kult hue - med Doite lue

Her er resultatet av alle fotoopptakene. Nå er det bare å skaffe seg Doite-lue, så blir du også kul på hue. Ha en varm-om-ørene kveld!

Jeg bare undres...

Jeg har lurt en del på hvorfor vi mennesker dømmer så meget. Tenker da særlig på kulturene oss i mellom. Vi nordmenn elsker å dømme utlendinger. Jeg har selv gått i den fellen. Mange ganger. Og for...

Jeg valgte riktig - jeg valgte kjærligheten

I hele min oppvekst har jeg sett mennesker som streber etter å nå lykke gjennom penger. Men er de så lykkelige? Jeg har opplevd fjernt og nært med store drømmer. De drømmer om båt, og når de har kj...

Foto for www.luciaven.com

Lørdag tok jeg bilder av Amalie for Lucia Aven. Håper de kan brukes. Vil takke min skjønne niese Helle for god hjelp med reflektor og tilrettelegging. Og Amalie som er en flink modell. Flinke jente...

Luer og telt...

Amalie J.A. Da har jeg i grunnen bare et lue-bilde igjen. Det skal jeg ta i helgen.... aner ikke enda av hvem, men det dukker vel opp en:-) Det er allerede torsdag og dagene går fort. I går spis...

Fotoshoot av luer

Jeg får ikke tid til så mye blogging for tiden. Men her kommer litt samlet fra denne uken. Først vil jeg skamrose konserten jeg var på forrige lørdag. Sivert Høyem på Total i Tønsberg. Det var så ...

70% på turryggsekker hos Doite Concept Store

I denne uken (11.-16. november) kjører Doite Concept Store -70% på alle ryggsekker. T.o.m. de som allerede er nedsatt. Alle trenger en tursekk, så dette må bare være helt en helt perfekt julegave. ...

3 retters og vinkurs med Christer Berens

I kveld skal jobben ut å spise en tre retters meny på Tollboden i Tønsberg: Hvitsløksmarinerte Scampi og Kamskjell.*Hjortefilet m/amadinepoteter, ristede kantareller og sesongens grønnsaker.*Huset...

Søndsgtrippen

...gikk til Teieskogen denne gang. Jannicke Romøren og jeg på tur med barna. Det er helt nydelig i den skogen nå. Tusenvis av vakre farger i alle de varme fargetonene som høsten har. Veldig mange t...

Travelstore med gode reisetilbud

Jobber du i et firma og har organisering for reiser osv, så kan jeg glede deg med at Travelstore kommer etter jul med egen Facebook-side. Og hvis det er interesse for det egen blogg også. Ønsker du...

Søndagsturen...

Har visst helt glemt å skrive at vi var på søndagstur ut i helgen. Den 7´ende på rad. Dvs vi dro til Trollsvann, Irene og døtrene og jeg med Amalie, på lørdag og overnattet i turisthytta der til sø...

1. plass av minneverdige jobber

Den plassen går til mitt intervju med Henning Solberg. Har aldri opplevd en mer sympatisk, raus og jovial type som Henning. Først fikk vi et intervju med han på verandaen. Deretter fikk vi kjøre l...

Nye bukser til Pitt-Pott-Nøtt

Pitt Pott Nøtt skulle ut å gå, men han hadde ingen bukser på da tok mor et stripete skjørt og sydde bukser til Pitt Pott Nøtt... Her er de første buksene (det første ever) jeg har sydd på min nye...

Søndagsturen i går...

...gikk til Essoskogen utenfor Tønsberg. 6 søndagen på rad vi er ute på tur. Slagen. Det regnet. Men da er det så kjekt å gå i skogen, for trærne tar det meste av regnet. Jeg hadde fått på meg nok ...

2. plassen av mest minneverdige jobber...

I 2006 arrangerte Stiftelsen Røde Tornekrone en veldedighetsfest for barn av vanskeligstilte på Husøy. Her var jeg prosjekt leder. Min jobb var å samle artister og publikum, mat, kaker og litt ting...

10 på topp låter jeg ville valgt

1) All I wanna do is making love to you - Heart 2) Let my people go go - The Rainmakers 3) November rain - Guns n´roses 4) My star - Brainstorm 5) Kentucky rain - Elvis Presley 6) Nowbodys wif...

3. plassen av minneverdige oppdrag

Lasse Gustavson på turné i Norge har vært meget spennende og gøy å jobbe med. Det er definitivt en soleklar 3. plass. Da Publicom skulle ut med brosjyrer av Lasse Gustavson snekret jeg disse sammen...
sveitserhussjarme

41, Nøtterøy

Velkommen til min kreative hverdag. Her kommer jeg til å legge ut om mitt hverdagsliv på Nøtterøy, noen enkle hobbytips, innkjøpskupp for dagen, foto, interiør inspirasjon osv.